תסמיני התקף חרדה-כיצד נזהה התקף פניקה

מהם התסמינים של התקף חרדה?

תסמיני התקף חרדה שנמשך זמן מה, הוא אחד מהמצבים הכואבים ביותר שאדם יכול לחוות תסמיני התקפי פאניקה לחקות באופן הדוק. של התקף לב באופן כללי, רוב האנשים שיש להם התקפת אחרים, ואם מישהו תוקף שוב ושוב ללא סיבה פיזית או רגשית ברורה אחרת, או מרגיש לחץ חמור על פיגוע נוסף, הוא טען שיש לי הפרעת פאניקה.

התקף חרדה

בעוד אנשים רבים סובלים מהתקפי חרדה ופאניקה, הם לעתים קרובות לא מבינים מה בעצם קורה להם בשל אי הבנה של תסמיני התקף חרדה. לעתים קרובות מדי, אנשים רבים לבלבל את הסימפטומים של התקפי חרדה להפרעות רפואיות אחרות. אחת הבעיות הנפוצות ביותר מתרחשות כאשר אנשים מבלבלים בין תסמיני התקפי פאניקה לבין מצבים או מחלות שקשורות ללב. כולל התקף לב.

התסמין השכיח ביותר הוא דופק מהיר, ובעקבותיו קוצר נשימה; אנשים רבים שחווים התקפי פאניקה סובלים משתי התופעות. שילוב תסמינים אלה לסובלים רבים מרגיש כאילו הם במיוחד אם הם מלווים בכאבים בחזה, שהם עוד סימפטום שהרבה אנשים עוברים במהלך התקפה עם התקף לב.

התמודדות ישירה עם החרדה היא כנראה הדרך הטיפולית הטובה ביותר. אתה יכול לחסל בהדרגה את התופעה הזו אבל לצורך כך אתה צריך שתהיה לך יד מקצעית מכוונת. לא משנה אם המדובר במפסיכיאטר או אפילו בפסיכולו(כל אחד והעדפתו) אבל כדאי שלא תהיה לבד בתהליך על מנת שיהיה לך עם מי להתייעץ.

סוג זה של תסמיני הפרעת חרדה כרוניים דומה מאוד למחלה התקף לב ותחושה שאתה כבר איבדת את הקשר עם המציאות! התקף חרדה בדרך כלל מתחיל עם תחושות יוצאות דופן בכל הגוף. כתוצאה מהתחושות מוזרות האלה של הסובל יעשה את זה יותר גרוע, ככלל, על ידי. עם פחד וחרדה ומתח תגובה זו לאחר מכן הגבירה את הפרעת פאניקה.

תרופות יכולות לעשור ויחיסת מהר אבל אנשים שנוטלים תרופות מגלים שהתקפי החרדה עלולים לחזור ואז הם מופתעים כי הם סברו שהתרופות אמורות לחסל לחלוטין את ההתקפים. כנראה שצריך קצת יותר מתרופה על מנת להרגיש טוב. הטפול צריך להיות משולב תרופתית ולשנות דרכי ואורחות חיים, טיפול פסיכולוגי וחשיפות ולימוד שיטות הרפיה.

הפחד שלנו מוצדק בזמן התקף חרדה. זה נורא מפחיד לחוותאת התחושות הללו כאילו שעעומדים בפני איזו משימה קשה וןבלתי אפשירת של הישרדות ואנחנו אפילו לא רואים מה המשימה הזו. יכולתנו להתמודד היטב עם כל סכנה אבל עם תחושה גופנית בלבד ללא היכולת לזהות את מקור הסכנה ולהגיב אליו בהתאם, זה יותר מדי. האיוןם הלא ממשי הזה מוציא אותנו מאיזון וגורם לתחושות הרעות שלנו באותו רגע ותקופה של זמן מה לאחריו.

זה הפתח  למעגל קסמים שעלינו לקחת אותו לתשומת ליבנו ולפנות לטיפול בהקדם האפשרי. טיפול פסיכיאטרי או פסיכולוגי הם אפשרויות טובות אבל יש להיות מחויבים למטרה, להבין שיש אפשורת לשנות, שיש אפשרות להתקדם בחיים.

Category: התקף פאניקה

תגיות: ,

- נובמבר 6, 2014