פוסט טראומה- כיצד ניתן להתמודד איתה

הפרעת דחק חריפה יכולה לפתח אדם שעובר משהו מאוד טראומטי. הפרעה זו מאופיינת בחרדה, תמונות חוזרות ונשנות או פלאשבקים של האירוע הטראומתי, והפרעות התנהגות. ככלל, שפותח לאחר ניסיון שעושה תחת פגיעה בנפש וניזק פסיכולוגי חמור, או אחרי חוויה של כמעט-מוות שגורם לפחד עז בו.

זה יכול לנבוע מבעיות עיקריות שבאופן מלא אדם יכול לעכב חיים נורמלים. בדרך כלל אדם מגיב הפרעת דחק על ידי בידוד מסביבתו, על ידי הפסקה להשתתף בפעילויות הרגילות שלו, שניהם חריפים ועושה בכך שניסה את הבעיה בעצמך.

אם אתם סובלים מלחץ ממושך לאחר חוויה קשה במיוחד, מה שעובר עליך הוא נורמלי. מומלץ ייעוץ פסיכיאטרי ופסיכותרפיה המקצועית שאמר לגלוש בטיפול היעיל ביותר לבעיה זו. עם זאת, זה נורמלי, ואם אתה מהסס חשת לעזרה. זו הסיבה שעכשיו יש כמה טכניקות לעזרה עצמית שנועדו לסייע לעם הפרעת דחק חריפה. למרבה המזל, הם ידועים גם לעבוד מהר מאוד, כך שאתה יכול השינויים החיוביים בחיים שלך במהירות ככל האפשר.

כדי להיות מסוגל לקבל בברכה אחת. הרכבת מחדש את דעתך. המוח שלך קיבל את שוק חייהם לאחר החוויה הטראומטית שעברת עליך. עכשיו היא בדרך של החשיבה שהעולם הוא מקום מסוכן ומזיק שלך. ההחלטה להתאושש מהטראומה היא בידיים שלך, ואם אתה עושה החלטה ש, במוחו.

יש לך את היכולת הצורך לאמן מחדש את המוח? אתה חייב להאמין שזה, שוב, שהעולם הוא בטוח ונוח. כדי להשיג זאת, עליך לסנכרן שתי מחשבות מודעות ולא מודעות שלך. אם לא, גם אם אתה מנסה לשכנע את עצמך שהעולם הוא טוב, ניתן להשאיר כמה מחשבות מתמשכות במודע שלך כדי לשכנע אותך אחרת.

דרך אחת לסנכרן המודע והתת המודע שלך הוא תכנות תת הכרתי. זהו התרגול של הקשבה לשמע או צפייה בסרטונים שנועדו להציב הודעות בעדינות בטופס למתן נספגה מייד על ידי המוח. הודעות אלה הן רק הצורה של תקשורת, להכיר במוח, כך שאתה יכול להשתמש במוח שלך להסבה.

אתה יכול לשנות את הדרך שאתה מודיע לעצמך על סכנה. .
אני מרגיש בנוח.
אני חופשי של העבר. כמובן
ריפוי מגיע אליי.

2. היפנוזה עצמית. מלבד תכנות תת הכרתי, הוא עוד שיטה יעילה בטיפול בהפרעת דחק חריף, שבו אתה יכול לעשות בהיפנוזה העצמית שלך. אתה יכול להפנט את עצמך להרגיש בטוח. היפנוזה עצמית ותכנות סאבלימינל דומה מאוד, על ידי תקשורת עם המוח פחות ממצב תודעה. , היפנוזה עצמית, לעומת זאת, דורשת ממך להיות בטראנס להתרחש לגירוי מנטלי, ואילו תכנות סאבלימינל ניתן לעשות זאת בקלות, גם אם אתה רחב אינרטי ער ומודע.

3 להיות. מדיטציה. חולי בעיה נפוצים עם הפרעת דחק חריפה ללכת על ידי נדודי שינה או חוסר היכולת להירגע. לבעיה זו, אתה יכול להשתמש במדיטציה. מדיטציה היא אחת מהשיטות יעילות ביותר כדי לגרום לך להירגע. זה גם מרגיע את לא רק את הגוף אלא גם את הנפש.

כדי מדיטציה, אתה צריך למקד את תשומת הלב שלך רק על מחשבה או אובייקט יחיד, כך שאתה יכול להשאיר מאחור את המחשבות הרגילות שלך. זה משחרר אותך מהנטל שהם, והוא מאפשר כל ישותך, להירגע לחלוטין לנוכח מחשבות מזיקות.

Category: PTSD

תגיות: , , ,

- אפריל 20, 2015